Provozní řád

Apartmán mez stromy, Albrechtická 2285/39 g, Krnov

  • Ubytování je samoobslužné, trezor s klíčem je přístupný 24 hodin
  • Ubytování je možné od 14:00 hodin. Pokoj je nutné uvolnit v den odjezdu do 11:00 hodin
  • Parkování je na veřejném parkovišti Březinova před apartmánem.
  • Při nedodržení počtu objednaných / ubytovaných osob je provozovatel oprávněn doúčtovat objednateli skutečný počet osob po celou dobu jeho objednaného pobytu a naúčtovat poplatek za mimořádné vystavení faktury ve výši 5000,- Kč
  • Vstup do apartmánu je umožněn pouze objednaným / nahlášeným osobám. Zákaz vstupu návštěvám.
  • Při příjezdu musí být ubytovaným provedena kontrola vybavení apartmánu. Chybějící nebo poškozené vybavení musí být ihned nahlášeno telefonicky nebo emailem.
  • Poškození nebo odcizení vybavení apartmánového domu a apartmánu bude účtováno ubytovanému podle současných cen a v plné výši bez ohled na amortizaci. Bude účtován také náklad na pořízení nebo opravu poškozené nebo zcizené věci.
  • Připojení k internetu pomocí wifi. Přístupové údaje obdržíte v informačním emailu – Pokyny pro ubytování
  • Bez souhlasu provozovatele apartmánu není dovoleno přemisťovat vybavení, provádět jakékoliv úpravy a jakékoliv zásahy do elektrické sítě nebo jiné instalace.
  • Ubytovaní jsou povinni udržovat pořádek a čistotu v apartmánu a v jeho přilehlém okolí.
  • Noční klid v době od 22 – 6 hod.
  • Zákaz kouření v apartmánu. V případě nedodržení zákazu bude účtován poplatek za čištění 10000 Kč.
  • Zákaz ubytování se psy či jinými domácími zvířaty. V případě nedodržení zákazu bude účtován poplatek za čištění 5000 Kč.
  • Zákaz uložení kol nebo jiných nadrozměrných věcí do apartmánu.
  • Zapomenuté věci na apartmánech po odjezdu hosta, nebudou provozovatelem hlášeny. Po odjezdu hosta proběhne do tří dnů jejich likvidace. Odeslání věci je účtováno podle skutečně vynaložených nákladů.
  • Ubytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv ubytované vystěhovat při nevhodném chování bez nároku na vrácení peněz za ubytování. Nevhodným chováním je myšleno narušování soukromí ostatních klientů či vulgární chování vůči ostatním klientům nebo personálu.